Nada Dering Lagu Minang dari SimPATI

July 1, 2008 at 4:32 am (Nan Kadikudok2)

Nan suko jo Nada Sambuang/Dering lagu2 MInang (Khusus tuak Provider SimPATI, dibawah ko List lagu2 Minang nan aktif :

Ring ID Judul Lagu Nama Artis

2150072 Bimbang Menanggung Rindu Boy Sandi
2150073 Duto Dalam Cinto Boy Sandi
2150075 Kabun Bungo Kabun Cinto Boy Sandi
2150074 Janji Ganti Aia Mato Boy Sandi
2150027 Kiper Maju Nedi Gampo
2150028 Manang Bete Nedi Gampo

2150057 Bateh Penantian Kardi Tanjung
2150058 Kama Hati Balabuah I Kardi Tanjung
2150059 Manga Batinggakan Kardi Tanjung
2150062 Mata Lalok Batanggang Anroy
2150063 Kaba Angin Anroy
2150064 Galau Hati Nan Luko Anroy
2150071 Batenggang Raso Zalmon
2150070 Bayang Sahabih Kato Zalmon
3370139 Amak – Padang IdeAsik
3370140 Induak Siamang Sibuk – Padang IdeAsik
2050062 Bila Mati Di Ranah Minang Trio Ambisi
2070049 Lai ko nelpon ka siko (Minang version) Oni Syahrial

Caronyo (Pasti tau kan) detail caliak di http://www.telkomsel.com/web/download/download_nsp1212.php?sec=pd

Mengaktifkan layanan NSP
Ketik: RING ON Kode Nada
Kirim ke: 1212
Contoh : RING ON 0110001

About these ads

19 Comments

  1. hendra said,

    kok lagu yang di bawakan oleh dodit malik yang ciptaan isyarun yusuf g ada dalam daftar nada dering minang nya pak???

    • marola said,

      Barati ndak basuo dan dapek dek ambo waktu itu sanak :)
      Tarimokasih alah singgah kamari.

  2. poetra said,

    baa kok ndak ado yang basobok
    lagu minangnyo ko pak

    • marola said,

      Mungkin kini alah indak aktif lai sanak, kalau dulu bisa :)

  3. dasrul said,

    pak koq nsp lagu minang nyo ndak lengkap,,

    • marola said,

      Tolong dilengkapi jo koleksi nan sanak punyo dihhh..
      ambo iko nan dapek wakatu itunyo :)

      tarimokasih

  4. adit said,

    kurang banyak lagu dun sanak ko
    pabanyak lah pilihannyo

    • marola said,

      Silakan di lanjuikan sanak Adit, bia sanak nan lain dapek tambahan lo.
      Tarimokasih alah singgah.

      Salam

  5. yossy said,

    pak…minta kode lagu Nsp minang judulnyo….Rindu diawan biru dari Boy Sandi…
    tolong di request ya pak…tks..

    • marola said,

      Kok lai basuo nanti, ambo tambahkan postingan tentang iko.
      Tarimokasih

  6. Masta Kide Zainal Jambak said,

    salam,
    Mantap bana kampuang ambo kini….
    kayo juo lah kampuang wak isuak taruih…
    bisnis truss….
    Lanjutkan…

    07619821498

  7. ismail fahmi said,

    nsp lagu ucok sumbara,,’
    d usahoan yo pak

  8. dany said,

    kode nsp boy sandi “rindu di awan biru” : 2150077

  9. Afif Chaniago said,

    assalam…

    Kapatang ambo lah mandaftar NSP BIMBANG MANANGGUANG RINDU – BOY SANDI…. baa ko… manga nan di dapet bukan NSP lagu tu do… brti DAFTAR NSP ko.. indak Bana… tolong di PERTANGGUNGJAWABkan… trima ksih.. ko sebagai Bahan KOREKSI sajo.. agar KONSUMEN indak di RUGIkan…

  10. marola said,

    WAALAIKUMSALAM…

    OH MAAF SANAK AFIF, NAMPAKNYO ALAH PADO NDAK AKTIF NSP TU LAI MAH. KALAU DULU BISA, SABALUN MANCUBO, RANCAK DICALIAK DULU TAUN PUBLISNYO DULU.
    IKO ALAH HAMPIA 2 TAUN NAN LALU LAI MAH…

    KALAU WEB RESMI TELKOMSEL RESMI NAN MASIH MENANYANGKAN NAN LAMO2 COIKO, SETUJU AMBO MERUGIKAN KONSUMEN, TAPI IKO HANYOLAH BLOG, YANG MANO SANGAI BANYAK BLOG SETELAH TAMPIL LAH JARANG DISINGGAHI.

    SEDIKIT PENJELSAN DARI AMBO NAN PUNYO BLOG.

    wASSALAM

  11. yose said,

    Pak tolong dikirimkan ambo NSP lagu kelok 44 jo tinggalah kampuang by eli kasim

  12. Lou Feringgo said,

    pak tolong masuk kan kode
    nsp mak lepoh,pono&cakra yang judul ya terserah yang penting penyayi nya yg 3 diatas,terima kasih

  13. amra said,

    Ada gx nsp lagu odi malik yg judulnya nasib cinto.
    Klo ada kirimin dunkz ke email aq ya.
    Mkasih…

  14. aenyran said,

    Pak tlg bikinin nsp,, knpa lagu susi minang gak dapat dibuat itu lagunya enak kali mlah udah lama kok gak bisa telkomsel tapi asik didengar malah gak ada kode baru yg dibuat selain lagu minang lain. . . . .TERIMO KASIAH SANAK KASADONYO YG MADUKUANG….
    WKSALAM. . .

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: